piątek, 18 października 2013

Rękawiczki do biegania/ Running gloves

Dzisiaj chciałam sobie kupić nowe rękawiczki do biegania. Pojechałam do innego centrum handlowego niż zwykle i nie mogłam znaleźć takich jakich chciałam. Ale nagle wpadłam na genialny pomysł! Kupiłam już dwa szaliki typu 'buff' w 4F i pomyślałam, że mogę kupić jeszcze jeden i z niego zrobić jednopalczaste rękawiczki! Ten materiał powinien ochronić przez wiatrem i lekkim mrozem. Doszyłam specjalne gumki, żebym mogła je zdjejmować bez chowania do kieszeni. Jutro wypróbuje! :)

***

I wanted to buy a new pair of running gloves, but I went to a different shopping center and I couldn't find the ones I was looking for. however, I had a great idea! I already bought two buff like scarfs in 4F and I thought that I could buy another one and make a pair of my own gloves out of it. This material should protect my hands against wind and cold. I added some elastic so that I can take them off without putting them in the pocket. I'm going to try them out tomorrow! :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz