wtorek, 23 czerwca 2015

Raglanowe marzenie

Od zawsze marzyła mi się taka raglanowa koszulka, z jasnym środkiem i ciemnymi rękawami. Trochę się bałam, bo wydawało mi się, że moja maszyna nie szyje dobrze dzianin. Za namową i radą mojej nauczycielki na kursie szycia, kupiłam igłę do dzianin i okazało się, że mój Singer radzi sobie całkiem nieźle z dzianinami. Wykrój mam z Burdy 3/2013 (i uwaga, uwaga, to moja pierwsza kupiona Burda ever :) ) Numer wykroju to 151 i tutaj pewnie ciekawscy od razu sprawdzą, że to bluzka chłopięca. Według rozmiarówki chłopięcy rozmiar na 158 ma w klatce piersiowej 81, ja mam 86, więc powiększyłam wykrój o dwa rozmiary. Jest dobrze. 


***

I've always dreamed about a T-shirt with dark, raglan sleeves. I was afraid that sewing machine wouldn't make it with elastic fabrics but my teacher from the sewing course encouraged me to try. I bought a special needle for stretch and it went quite well. The cut out is from my first Burda ever - 3/2013.  Originally it's designed for boys, however I made the cut out two sizes bigger and it's good. 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz