niedziela, 1 czerwca 2014

Fartuch * Apron

Ostatnio mało się dzieje, dużo pracy i mało czasu, czyli jak zwykle ;) Mój tata chciał fartuch, więc wymyśliłam, że dostanie go ode mnie na Dzień Ojca. Chciałam go dzisiaj zrobić, ale w trakcie okazało się że nie znam dokładnych wymiarów, a materiału i taśm bawełnianych może być za mało. Więc mam wersję mini, dla siebie, z jedną kieszonką na przodzie.

*** 

It's been a while since I posted here something, but business as always: a lot of work and not enough time. My father wanted a new apron so I thought he'll get one from me on the Father's Day. I started doing it today but it turned out that I don't know his measurements nor do I have enough fabric. So I have a smaller version for me with one front pocket :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz