niedziela, 25 stycznia 2015

Pstrokata!

Zawsze z ciekawością i zainteresowaniem oglądałam posty bloggerek, które uszyły coś np z zasłonki kupionej w ciuchlandzie. Co jakiś czas sama zaglądałam do takich sklepów w poszukiwaniu 'mojej' zasłonki jednak okazało się, że to dość czasochłonny proces.
Mimo to, jakieś dwa tygodnie temu znalazłam długi pas zielonego, trochę pstrokatego materiału w niebieskie kwiaty. Kupiłam tak na wszelki wypadek, trochę licząc na to że wykorzystam go do jakichś spodenek na lato. Jednakże przypomniałam sobie o Burdzie 4/2014 i pięknej etno sukience nr 127. Trochę pozmieniałam, u mnie nie ma wstążek przy ramionach i sukienka zakrywa pachy i jest znacznie krótsza - to był model dla wysokich kobiet, ja z moim 164 cm do takich się nie zaliczam.
A oto efekt:



Sukienka ma w talii wszyte zygzakiem 5 gumek 

Sceptycznie podchodziłam do tego rozcięcia, jednak bardzo ładnie się prezentuje

Na dole dość szeroki obręb, mój ulubiony typ ;) 

4 komentarze:

  1. Bardzo ładny fason i wzór ma ta sukienka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajnie wyszła ci ta sukienka ;) mam pytanie jak wszyłas te gumki w tali ? przymierzam sie do uszycia sukienki z gumką tylko nie wiem jak sie za to zabrać

    OdpowiedzUsuń
  3. To dość proste :) układasz cienką gumkę na lewej stronie materiału, ustawiasz zygzak na tyle szeroko żeby nitka była naokoło gumki, nie możesz jej nigdzie przeszyć, bo inaczej nie ściągniesz gumki. Wszyj zygzakiem tyle gumek ile potrzebujesz, ja tez zawsze sobie zaznaczam na materiale pierwsza gumkę, pozostałe wszywam na odległość stopki. Gdy skończysz, ściągnij gumki na taka szerokość na jaką potrzebujesz i zawiąż na supełki. Odetnij nadmiar gumki. Gotowe :)

    OdpowiedzUsuń