niedziela, 14 grudnia 2014

Jednopalczaste rękawiczki ** Mittens

Przed Wami moje nowe mitenki! Są wykonane z akrylu (włóczka 'Doris') i oczywiście na szydełku. Cała rękawiczka jest wykonana pojedynczym ściegiem, tylko zaczęłam od mankietu, który ma szerokość 10 oczek. Mankiet jest połączony za pomocą szydełka i włóczki a później już wszystko do góry w spirali (dlatego rękawiczka ma taki trochę skośny wygląd).

Sposób jak wykonać tę rękawiczkę znalazłam na youtube, jest tam mnóstwo filmików na ten temat, dla początkujących (czyli dla mnie ;)) i dla bardziej zaawansowanych.

Aha! I już wiem jak wykonać ściągacz (za pomocą rib stitch) i ocieplacze na nogi będą miały taki ściągacz, a dokładniej jeden już taki ściągacz prawie istnieje w całości :)

Co sądzicie o moich rękawiczkach? :)




Tutaj trochę widać w jaki sposób połączyłam mankiet

Tutaj zwykły ścieg, ale już niedługo 'prawdziwy' ściągacz :) 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz